1. Grupa docelowa

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o dużym natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują produkt czy usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.

2. Rozsądnie wybierz lokalizację

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest niezwykle istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na typu reklamowanego produktu lub usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę niemało czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się nieszablonowymi ideami na reklamy zewnętrzne

Twórcze pomysły na reklamy zewnętrzne są istotne, by wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak odmienna od owego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie a jakże zapewnić im wartość, której dotąd nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w bezpośredni sposób, by ludzie zauważyli to, kiedy idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.